vineri, 1 iunie 2012

Sa lasam ranchiuna

Ar trebui sa serbam Ziua Copilariei, nu Ziua Copilului. Ar trebui ca, macar pentru o zi, toti adultii sa-si lase deoparte grijile, infumurarile, sa mearga intr-un parc si sa se joace cu micutii lor de parca ei insisi ar fi copii.
In zilele astea calduroase de vara nu ai cum sa nu auzi, din intamplare, replici precum:
– Copilul meu ia numai F.B.
– Copilul meu face karate.
– Copilul meu picteaza/canta la pian/canta/are aparitii la tv.
– Copilul meu are ipod.
– Copilul meu are laptop.
– Copilul meu are iphone.
Si in timp ce copiii de 5-10 ani se joaca, mamicile duc un razboi nedeclarat despre care copil e mai tare. E evident sa vrei ca propriul tau copil sa fie cel mai bun, dar asta nu se poate. Intotdeauna va aparea altul mai bun care-ti va sterge imaginatia...
In orice caz, sa lasam ranchiuna deoparte si sa ne transformam in copii. O zi pe an, nu mai mult.
`miku

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog