vineri, 1 iunie 2012

Alexander Rybak in Romania

Nu aveam nici cea mai vaga idee ca el colaboreaza cu Paula Seling. Alexander Rybak, castigatorul Eurovisio 2009 a ramas cu gandul la Paula chiar dupa ce s-au intalnit la concurs. De-a lungul celor cativa ani trecuti, s-au reintalnit si au planificat o colaborare.
Melodia in cauza este scrisa de el. Dupa cum spune chiar el, a scris-o cu gandul la Paula.
Sunt asa de entuziasmata! Mi-a placut mult mult mult de el in concurs si i-am tot ascultat melodiile. Plus ca are o fata usor de retinut si mai ales parul lui...de un saten deschis.
Super, super!
Aici gasiti interviul lor de la Sinteza Zilei.
`miku

2 comentarii:

Diana Gavrila spunea...

Imi place Alexander de cum l-am auzit cantand. E talentat baiatul! Colaborarea cu Paula Seling e promitatoare. Abia astept rezultatul.

MikuMyuuki spunea...

Siii eu:X Sper sa aiba mai multe reprezentarii. Pe 8 parca e RMA - Romanian Music Awards. Se tine la Craiova. Ar fi genial sa vina:X
[dar n-o s-o faca:((]
`miku

Faceți căutări pe acest blog