joi, 15 martie 2012

Viata vs. Moarte

M-am saturat de tine. Da, m-am saturat sa te tot pui in fata mea, de cand te stiu ajungem in acelasi punct. Dar nu vreau sa te pierd, pentru ca-mi esti draga si pentru ca ar insemna sa pierd in fata ta... ei, poate si in fata altora, dar tu esti principalul punct in problema mea.
M-am saturat de tine, dar nu pot sa te parasesc, pentru ca cine stie ce blasfemie si-ar inchipui lumea ca fac. Ei, dar ce conteaza parerea lumii? Pai conteaza, ma gandesc eu, acum, ca tu ai contact in afara.
Ti-as da o palma si mi-as lua picioarele la spinare si as uita de tine, dar ce sa fac? Sunt legata de tine.
Esti ca o pruna uscata, dar stii ce? Mie-mi plac prunele uscate, imi place dulceata aia a lor, putin seaca, putin amaruie, in esenta fiind totusi o dulceata – exact ca tine.
Tu ti-ai luat drepturi depline asupra mea. Dar cine sunt eu sa te contrazic? Nu te voi contrazice, ma voi da de partea ta si voi lupta alaturi de tine, pentru ca numai asa pot duce la bun final razboiul aici.
Voi minti, insela, amagi, iubi si ura orice vei minti, insela, amagi, iubi si ura si tu, pentru ca, pana la urma, avem aceeasi esenta.
Uneori imi doresc sa te urasc, pentru ca ma faci sa-mi ies din minti. Ma scoti asa rau din sarite ca ma intreb ce naiba ti-a venit, de ce ma vezi numai pe mine si te iei numai de mine, de parca numai eu as fi cu tine. Dar sunt si altii...poate mai potriviti ca mine. Dar nu, tu ma iubesti pe mine. Ma iubesti? Nu prea cred, gandindu-ma mai bine, eu cred ca e un sentiment ambiguu de fraternitate, de o...iubire frateasca: ne tragem de par si ne impuscam in lift si gasim alte modalitati de tortura in fiecare zi. Vorbind la plural...gresesc? Cred ca tu esti cea puternica, adevarul e ca eu nu am cum sa-ti stau impotriva.
Dar uneori esti atat de dulce, de frumoasa, imi vine sa urlu de bucurie si-alteori imi vine sa te-omor. Da` cum sa te omor, cand tu esti eterna?
Unii te fac curva...dar mie nu-mi pasa, pentru ca indiferent daca treci si prin patul altora, tu te vei intoarce mereu la mine.

Tu esti viata, tu esti existenta si trairea mea. Esti, oarecum, sufletul meu, numai ca pe acela uneori il am doar pentru mine...
De fapt, tu esti tot ceea ce ma bucura, tot ceea ce inseamna eu. 


Si vei fi eu pana cand intr-o zi...stiu ca intr-o zi, in impetuozitatea ta, ma vei arunca in groapa mortii, a surorii tale malefice. Ia spune-mi, ea ma va iubi la fel de mult ca tine? Vei fi geloasa atunci? Ma vei aduce inapoi? Sau ma vei lasa sa zac alaturi de ea?!

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog