joi, 15 martie 2012

Dupa o zi...

Cartoons Wallpaper: Sleeping SnoopyDupa o saptamana in care am adormit numai dupa 3 noaptea, cred ca o sa-mi petrec in sfarsit seara stand in fata calculatorului si vazand seriale coreene. Apropo de asta, acum urmaresc My Girl si afirm ca este magnific:X
Mi-am facut un program ciudat -de liliac, cum zic ai mei- in care dupa ce vin de la scoala pe la 3 p.m. si mananc pana la 4 p.m., dorm pana la 11 p.m. - 12 a.m....ma trezesc in toiul noptii si nu ca as face ceva util, doar pierd timpul urmarind cateva bloguri, situri, seriale etc etc si mai apoi citind pana in jur de 3 - 4 a.m. ... apoi trezindu-ma la 6.30 a.m ... imi distrug toata ziua si ajung iarasi acasa la 3 p.m...
Ei bine. Nu are o gramada de sens ce am scris eu mai sus, dar dupa o saptamana obositoare cert e ca numai de citit n-am chef.
Cu toate ca sunt la a doua carte din seria Cercul Secret si chiar vreau sa stiu ce se va intampla acum cu Cassie si Adam, o sa stau in fata T.V.ului si-o sa-l las sa vorbeasca singur, o sa privesc la el fara sa ma chinui sa inteleg, o sa mananc budinca si ciocolata si o sa lenevesc...pentru ca m-am saturat de scoala pana in gat si daca n-ar fi meditatia la engleza [!!!] cred ca as lua-o pe pereti. Ei bine da, tocmai am afirmat ca-mi place meditatia la engleza si asta pentru ca meditatorii [da, sunt 2!] sunt niste oameni cu un suflet exceptional si cu o putere enorma de a ridica moralul.
In orice caz, cred ca o sa dorm vreo 6 ore iarasi si probabil iarasi voi fu un liiac pe la 3-4 noaptea, bantuind internetul in cautarea serialelor mele coreene...

Damn, mi s-a facut o pofta de inghetata:-?
Cu ce va relaxati voi dupa o zi extraordinar de mega-super-giga obositoare?

2 comentarii:

Diana Gavrila spunea...

Cred ca ma regasesc in descrierea ta. Si eu obisnuiesc sa dorm tarziu, din diverse motive, printre care si cele mentionate de tine.

Ca relaxare prefer o carte buna sau in cazurile extreme un pui de somn sanatos. O cana de lapte sau ceva dulce imi imbunatateste starea. Am observat uneori ca simplul fapt ca ajung acasa este un factor major de asemenea. Depinde de fiecare.

Sper sa te simti mai bine, indiferent de alegerea ta. Pupici si numai bine!

MikuMyuuki spunea...

Eu am asa o nevoie teribila de somn...
Da, si faptul ca ajung acasa e ceva...
Succes si tie!>:d<

`miku

Faceți căutări pe acest blog