luni, 6 februarie 2012

Pana la urma, care-i treaba?

Bun, oficial sunt o fire norocoasa. Sau indiferenta. Sau ambele.
De ce spun asta?

Oamenii cred ca sunt indiferenta si delasatoare si mai ales, o fire care se plictiseste enorm de repede.
Adevarul e ca nu m-am plictisit de japoneza. Dar ce-as putea eu spune, atunci cand nu mai sunt lasata sa continui lectiile la japo? Ca sunt fericita? Nu. O sa spun ca nu imi pasa, ca oricum ma plictisem. Si uite asa, creez numai rahaturi in jurul meu.
Nu-mi place sa-mi plang problemele pe la toate colturile, de cele mai multe ori spun ca asta e viata si o iau de la capat, dar uneori se strang atat de multe ca incep sa ma plang si pe deasupra sa mai inventez si altele. Ca doar sunt scriitoare. Ce mai scriitoare...nici sa mai scriu nu mai sunt in stare.

Si totusi, poate sunt delasatoare. Dar nu cu ceea ce-mi place. Niciodata.
`miku ^^

Un comentariu:

Andreea spunea...

Elena ai primit un premiu de la mine: http://magiacartilor.wordpress.com/2012/02/07/am-primit-un-premiu/

Faceți căutări pe acest blog