luni, 17 octombrie 2011

Eu, ei, Atractie, TVR, emisiune

Daca e vreo persoana pe lumea asta careia sa-i fiu atat de reunoscatoar pentru cate mi-a oferit, atuci aceasta este incarnata in profesorul de muzica. Cred ca-i sigurul care a aratat ca ii pasa de adolescentii cu alte interese decat manele si cluburi.

Ieri am fost sunata de presedinta elevilor liceului [Pedagogic] "Stefan Velovan" Craiova, si, desi cand am vorbit u ea eram adormita, mi-am dat seama ca a spus ceva de o emisiune luni, adica azi, in care suntem invitati cativa din clubul de "Arta sociala" de miercurea al liceului. Nu tu detalii, nu tu nimic. Cand m-am trezit de-a binelea, am crezut ca fusese un vis. Dar aveam numarul in telefon, asa ca mi-am dat o palma si-am zis ca-i o farsa. In primele secunde nici nu o recunoscusem...

Dar azi dimineata cand m-am trezit si m-am pregatit de scoala, am pus intr-o plasuta un sarafan dragut, de un mov ciudat si o bluza mai sofisticata, am zis, in caz ca e real, sa nu apar in blugi si tricou.
Ei bine, a fost real. M-am intalnit cu presedinta la soala, si la 10 stateam in studioul TVR Craiova pentru machiaj.
Ok, poate ca am visat eu candva la asta, dar niciodata nu m-am gandit ca o sa fie real.
Sunt super-mega-extra-entuziasmata de emisiune, desi nu mi-au venit mie cuvintele chiar bine, ca am avut muuuulte emotii.
Pe langa mine, Denisa si Traian, doi adolesenti super-mega-extra talentati, care vor merge sa faca Conservatorul. Ei au cantat, eu am vorbit despre artea mea, Atractie, iar presedinta, Adnana, despre cursul de Arta Sociala.
Probabil ca e o sansa unica pentru mine, de asta sunt atat de fericita.

Asa ca, pentru cine vrea sa vada emisiunea, va fi duminica, 23 octombrie 2011, ora 10:00 am, pe postul TVR Craiova.
Mai mult ca sigur postul nu apare in toata tara, deci voi pune inregistrarea imediat ce o primes. Trebuie neapar sa vedeti si sa auziti cum canta cei doi!

In plus, au fost si un francez [care a vorbit personal cu mine si sunt suuuuuper incantata:X], un grec si...un tip din Bulgaria, [bulgar?], impreuna cu doua fete, care fac parte din proiectul Pheonix, un proiet cu si despre ecologie. Ei au creat diverse obiete din stile, betisoare, cutii de bere etc. Sunt chiar ingeniosi!
Veti vedea atunci ce dreadlocks are francezul, e pur si simplu superb. [=P~]

Enjoy the world,
`miku
P.S. poza este de la lansarea artii la scoala, o sa fac duminica niste capturi si le postez atunci

7 comentarii:

Lari. spunea...

IuuuuI<3 sunt super-mega-extra incantata, cum ai scris si tu :]]
De ce? Pentru caaa, meriti sa apari la televior si nu in ultimul rand pentru ca sunt foarte incantata ca o treapta spre visul tau ai reusit sa o urci.
Imi pare rau ca nu am TVR Craiova si nu te voi vedea la TV, omg, la TV..dar cu siguranta voi urmari videoclipul.
Succeees si sa ma anunti >;d<

*Hugs`.* [Lari<3]

MikuMyuuki spunea...

Tnx Lari>:D<
Imediat ce-l obtin si-l postez, te anunt:D

`miku

mmada spunea...

Sa il puii neaparat aici:D..ca eu chiar nu prind TVR Craiova:((

Felicitari!!

MikuMyuuki spunea...

Mersi!
Da, o sa il pun. Sper sa-l primesc duminica.

`miku

Diana Gavrila spunea...

Ai primit filmuletul? As vrea sa il vad si eu pentru ca nu am vazut la TV atunci. Felicitari! Este o oportunitate! :* >:D<

MikuMyuuki spunea...

Nu...sunt nesimtiti astia in televiziune. Si uite ca am aflat-o pe pielea mea:)) In schimb iti pot oferi interviul radio:d Cred ca-i prea mare pentru mail, insa, daca vrei, adauga in lista de YM sm_7m. :D
`miku

Diana Gavrila spunea...

Te-am adaugat. Eu nu intru asa des pe mess, dar poate ne nimerim amandoua odata. Te pup.

Faceți căutări pe acest blog