marți, 4 octombrie 2011

Am descoperit secretul creatiei!


Ei bine, nu chiar, dar l-am descoperit sufletului meu. Desi stiam asta, nu gasisem inca motivul suficient de puternic  care sa ma faca sa scriu intr-un final atat de mult si atat de usor.

Am facut o pauza de un an, in care am scris numai proza scurta si poezii. 
Ei bine, de ieri scriu un nou roman. 
Cred ca trebuie sa descoperi de fiecare data secretul creatiei la fiecare roman. Trebuie sa fie o parte din suflet care sa fie exact asa cum vrei sa fie acel roman. Si asa nu vor exista pauze in scris, te vei gandi constant la poveste, la personaje si actiune si asa vei ajunge sa scrii cu adevarat ceva frumos. Si chiar daca ceilalti nu vor aprecia, vei stii ca sufletul tau este impacat, vei stii ca tu esti fericit.
Caci, oare ce-i mai important decat fericirea sufleteasca?

Enjoy the fiction,
`miku

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog