sâmbătă, 11 aprilie 2015

instantanee

# dacă nu e război în afara noastră, atunci e în interiorul nostru. aș tinde să zic că războiul exterior e mai ușor de dus decât războiul interior;

# căutam viața la țară și tănase scatiu în biblioteca alor mei și am dat peste Émile Zola; intersantă noua perspectivă; citesc cărarea pierdută a lui alain-fournier, prima impresie: decor de basm; îmi place;

# stăteam pe pat, în camera mea, după ce am readus-o la o formă destul de apropiată a ceea ce era acum 2 ani, înainte de plecarea mea; intrând în camera asta mă simt de parc-aș intra înăuntrul meu, al minții mele. zilele trecute citeam o chestie, că e mișto să ai un colț decorat vesel sau frumos sau artistic în casă; mi-am dat seama că toată camera mea e așa, de-asta mă simt bine stând aici; n-am ieșit din casă vreo două zile; îmi aduc aminte de clasa a 11-a, când, în vacanța de Paște, citeam Dragostea Florii-de-Bujor scrisă de Lissa See: ploua mărunt afară, stăteam cu geamul deschis, era răcoare în cameră, nimeni în casă; am citit cartea în câteva ore, nu am mâncat, nu am băut, nu am mers la baie; îmi aduc aminte de anii în care citeam cărțile ușor și stăteam să le citesc fără nicio pauză; îmi aduc aminte de liceu, de anii pierduți degeaba; de data asta știu ce vreau, mi-am găsit (cel puțin acum, sper doar să nu mă plictisesc) un scop, am o idee, am multe vise iarăși; sunt eu, dar a fi eu înseamnă a renunța la aproape toți ceilalți;

# zgomotul mă enervează de la un timp; Bucureștiul mă enervează; m-am deschis prea mult, am vrut prea mult din ceea ce nu mi se potrivește; când vrei să fii în rând cu lumea, dar rândul nu e cel potrivit ție, cazi. dar m-am întors la fragmentare. limonadă, ceai, cafea, Redinsky, pian, fotografie, citit de plăcere, design interior, cafenea, cafenea, cafenea;

# e cald afară. e cald și ne-am întors, chiar ne-am întors!

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog