luni, 23 februarie 2015

mai nou, la Litere nu avem voie în bibliotecă

[din perspectiva studentului (care are cursuri și sâmbăta)]

nu am mai intrat la un curs pentru că am întârziat.
am zis să merg la bibliotecă.

prin urmare:
1. nu merge DIN NOU programul pentru a împrumuta cărți (probabil că trei sferturi din anul universitar programul ăsta e stricat)
2. am întrebat dacă am putea să intrăm și să ne uităm dacă sunt anumite cărți și ni s-a spus nu

prin urmare:
1. dacă și la Litere în București stau lucrurile așa în ceea ce privește biblioteca, nu îmi imaginez cum e în alte părți (mă întreb acum dacă ar fi fost mai bine să rămân în Craiova, oare în Craiova cum o fi?)
2. vreau să fac masterul în altă țară, în România - în mare parte (vorbesc din ce am cunoscut până acum), desigur, există excepții - cursurile sunt oricum o pierdere de timp

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog