miercuri, 3 decembrie 2014

instantanee

# blogul ăsta se cam duce. da, s-au dus multe și se duc din ce în ce mai multe. păi... cred că mă duc și eu.

# din dășteptăciunea internetului, fortune cookie: accept something that you cannot change, and you will feel better

# goooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool, mamă ce gooooooooooooooooooooool urlă la mine
de ce nu ninge? să ningă, să mă îngroape.
lasă-mă să mor de foame
lasă-mă să-ți scot ochii
lasă-mă
lasă.

la

ia
de m â n ă
și
aruncă-mă.





# mama nu știe ce să spună niciodată
tu spui prea multe, nu spui nimic
eu

eu

eu



nu
există


gooooooooooooooooooooooooooooooooool, frate, goooooooooooooooooooooooooooooool




alb
e golul alb


vomit verde, roșu, negru, alb.
stricat ca o cizmă ruptă.

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog