duminică, 14 septembrie 2014

instantanee

### m-am întâlnit cu aceeași fină cu care m-am mai întâlnit acum câteva săptămâni. de data asta era cu fie-sa mare, pe care am recunoscut-o. cu ea mă înțelegeam bine pe vremuri. a crescut, dar nu e nici ea prea înaltă. e frumușică, păcat că are o mamă atât de nașpa. nu am înțeles niciodată mamele care nu-și lasă fetele să se aranjeze. să poarte chestii drăguțe. nu ostentative, frate, ci haine drăguțe. adică poți să te îmbraci frumos și decent. de ce să porți o fustă lungă și urâtă, când poți să porți o rochie lungă și frumoasă? poți să te îmbraci frumos și cu bani puțini.

### fanatismul religios. ideea asta că, dacă îți faci unghiile, te pedepsește Dumnezeu. că nu trebuie să-ți tai părul pentru c-l superi pe Dumnezeu. că nu trebuie să porți pantaloni dacă ești fată. toate derivatele. înțeleg să nu omori oameni și alte chestii morale. dar nu, aberațiile alea legate de propriul corp nu mi se par normale. sunt doar niște prostii inventate așa, să sperie prostimea și mamămamă cât de bine funcționează cu turmele

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog