luni, 29 septembrie 2014

bucurești, 'țu-ți...

n-am chef.
nu am chef.
nu vreau bucurești.

am zis ca n-o să fac nimic în ultimele 2 săptămâni și culmea, am făcut cât n-am făcut toată vara. cele mai mișto 2 săptămâni din ultimii ani.


n-am chef de bucurești.
n-am chef de facultate.
n-am chef de trezit de dimineață.

cred că am astenie de toamnă. pff. ce naiba. am depresie de toamnă. nu doar începe un alt an de "școală", dar mă și mut. (din nou) anul ăsta nu-s entuziasmată. mă sperie chiar. nu-mi e dor de bucurești.

te urăsc, red, te urăsc pentru că tu mi l-ai adus pe H. și sunt fericită și trebuie să renunț la asta.
căcat. la naiba cu toate.


am nevoie de un hobby nou. sau am nevoie de un buton shut down sau hibernate sau stop puking.



m.

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog