duminică, 3 august 2014

mâini

eu am mâini mici, dar maiiii ales degete scurte și  lucrul acesta îl observă multe persoane. hăhă. cred că V. a făcut cele mai multe aluzii la mâinile mele mici, daaaar are și ea dreptatea ei. uneori am impresia că am cârnăciori în loc de degete (nu vă aduce asta aminte de viața cu louie?). seriously, nu pot să cânt nici la pian, nici la chitară. de fapt, degetele scurte nu sunt prea estetice, dar lasă, că nu mă găsesc eu amatoare de perfecțiune.

anyways, uite ce spun mâinile despre noi:

Mainile de foc. Sunt mainile cu palme in forma de diamant, cu degetele scurte si mai rosiatice. Cei guvernati de foc sunt temperamentali, se entuziasmeaza cu usurinta si se lasa ghidati de instinct. Sunt persoane foarte creative, curajoase si spontane. Sunt rebelii dintre noi.

AICI restul tipurilor

m.

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog