duminică, 1 iunie 2014

lanțul slăbiciunilor în sesiune;

Mă pun în pat. Caiete, cărți, mai multe caiete, mai multe cărți.

*timp în care privesc pereții; uite mă, cred că a crăpat tavanul; aoleu, dacă și podeaua a crăpat? o să cad în capul vecinilor? sper să n-aibă animale de casă... ar trebui să-mi iau un câine; ce nașpa că-s alergică la pisici... aș mai putea să-mi iau un hamster... ba nu, că trăiesc prea puțin... papagalii ar fi drăguți, dar nu mă pot juca cu ei... peștii sunt plictisitori; O, uite! a trecut o oră... ar fi bine să mănânc ceva, să nu încep să învăț așa, pe nemâncate*

Mă pun din nou în pat, înconjurată de chipsuri, suc, alune, fructe și tot ce am mai găsit prin bucătărie.

*hmm... ia să vedem ce au mai scris oamenii pe bloguri...*

Mai terece jumătate de oră. Iau caietul, îl deschid.

*hmm... poate ca dacă încep să învăt invers, de la ultima lecție spre prima, o să fie mai interesant; băăăi, mă duc să-mi iau sandalele alea drăguțe în picioare; dar nu pot să stau cu ele în pat, sunt murdare... ei, lasă, le spăl*

Vin din nou în pat.

*hmmm... ar trebui să-mi fac o limonadă, am auzit că dacă te hidratezi corespunzător corpul tău e mai sănătos*

Din nou în pat. Sandalele sunt spălate și aruncate pe undeva prin cameră.

*hai să scriu despre asta pe blog, sigur mai sunt și alții ca mine*



miku.

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog