luni, 28 aprilie 2014

the funny things is – "taste"

Mă întreba săptămâna trecută un prieten pe care-l știu de când lumea (O.K., doar de când aveam 7 ani), ce mai scriu. I-am zis că scriu despre incest și homosexuali. M-a întrebat (din nou, cu obișnuitul său dezgust) de ce îmi plac subiectele astea și de unde mă inspir. Pentru că îmi plac. E destul. Iar de inspirat... "realitatea" ar trebui să spună totul.
Și pentru că mă gândeam c-ar fi cazul să m-apuc să îngraș porcul în ajun, am deschis niște documente cu texte obligatorii pentru examenul la literatură engleză. Dacă vă uitați în fotografia de mai sus, obligatoriu ar trebui să citesc "The Standard of Taste". Pe ce mi-au picat ochii prima oară? Pe "Suicide" și "The Immortality of Soul". Și eram gata să sar în pat și să citesc, dar mi-am adus aminte că am prea mult și că pe moment ar fi de bun "taste" să citesc ce e obligatoriu.

(dacă vorbim de taste, n-ar fi mai mișto să putem alege măcar?!)

-m.

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog