sâmbătă, 26 aprilie 2014

no one walks in my shoes

# când am plecat săptămâna trecută din București, afară ploua torențial. Mă rog, nu torențial, dar ploua destul de rău, așa că mi-am luat doar o pereche de bocanci cu toc gros. Mă grăbeam și nu m-am gândit că vremea se va încălzi, noroc cu niște sandale pe care le mai aveam aici.
# o bere cu mama, în bucătărie, la 11 noaptea. numai bună
# în continuare, probe de haine - la fix; trebuie să învăț să-mi fac bagajul mai din timp – mereu pun lucruri de care nu am nevoie și le uit pe cele importante
# probam niște sandale cu toc cui de veo 15 cm. nu-mi imaginez cum am putut să merg pe ele cu 4 ani în urmă
# am mâncat atât de mult azi încât arăt de parc-aș fi gravidă în luna a 4-a, exact ca acum 2 ani când am mers cu Red la Sinaia și ne-am prăpădit de râs când am ajuns la hotel și am observat burta mea gigant după un prânz monstru;
azi, maică-mea: sper că n-o să dau de alt copil prea curând
eu: să n-ai treabă, nu-mi dau eu banii de haine pe tot ce presupune un copil
# m-am transformat într-o persoană superficială și egoistă; într-un fel, e mai simplu așa

-m.

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog