vineri, 4 aprilie 2014

dacă o spui așa...

CITEZ: « Acum, călugărul este şocat că autorităţile vor să implementeze noile buletine cu cip, care ar duce, susţine el, la pierderea sufletului. Mai mult, părintele Cleopa spune că toţi cei care le vor accepta vor pieri în 2032, când crede că va fi sfârşitul lumii.  “În 1999, în 11 august, a fost eclipsă pe cer... S-a născut un copil atunci, la Ierusalim, copilul diavolului. Are 15 ani acum, iar în 2029 va fi pus pe scaun şi va domni timp de 3 ani, până în 2032, când vor veni judecata şi sfârşitul lumii. Şi, cum va fi pus pe scaun antihristul, toţi cu steaua în frunte (cu cip în buletin) vor fi executaţi” »
Sursa: http://www.libertatea.ro/detalii/articol/preotul-cleopa-convins-noile-acte-de-identitate-enoriasi-pierzanie-buletin-cip-pierzanie-487792.html#ixzz2xt9PiUdF  


Știi senzația aia pe care o încerci în vis, sau în jocurile video, când te apropii cu viteză de ceva, sau acel ceva se apropie de tine, și nu poți face nimic? Nu mă refer la sfârșitul lumii, ar fi degeaba, am trecut prin atâtea sfârșituri până acum (în 1999, parcă 2002, 2007, 2011, 2012, era ceva și în 2013), dar mă refer la acel punct calm și banal în care mă aflam acum vreo 10 ani, când era o mare problemă faptul că am rupt corzile chitarei sau chiar chitara în sine, sau acel sentiment de never ending summer în care am făcut sute de filmulețe cu Red în care ne prosteam pe melodiile lui Bănică, Lady Gaga și Hannah Montana, apoi "videoclipurile" noastre ale unor melodii de la Offspring și Blink 182. Pentru mine, ăsta e sfârșitul lumii. Sfârșitul momentelor în care nu gândeam, doar făceam. De făcut, facem și acum, dar parcă sunt prea raționale, ba chiar forțate și uneori devine plictisitor. Noroc că încă avem rolele, banca din fața McDonald's-ului și... încă vreo câțiva ani de trăit, după cum se pare, până să vină le bad kid against God. Să vezi atunci distopie. Cine va fi personajul bun? (îmi e așa somn că era să scriu cine va fi personajul good) Cine va salva lumea de data asta? Avem nevoie de un superhero. Și vă zic eu, dacă s-a născut în 1999 un bad boy, vă super super asigur că s-a născut și un copil bun în același timp. Că așa a fost omenirea dintotdeauna... și așa va fi și la sfârșitul ei. Cât despre predicții, dacă ne uităm în Biblie, mai exact în pasajele Apocalipsei, se pare că nimeni nu va ști când va veni sfârșitul. Nu are Dumnezeu umor? Nu e mai fun așa? Hai să nu-mi spuneți că nu e, știți la fel de bine ca mine că nu v-ați mai uita la un film dacă ați știi sfârșitul.

  -m.

Un comentariu:

Ramona spunea...

ce pana mea legatura are cipul din buletin cu steaua in frunte? a dracu' conexiune..

Faceți căutări pe acest blog