sâmbătă, 12 aprilie 2014

cosmopolit?

Sunt eu singura persoană căreia îi place cosmopolitul? Orașele mari, populație multă, implicit aglomerație, freamăt continuu.
Cred că nu e nicio persoană care să nu se plângă de aglomerație în București.
Vreau și eu un semn de la o persoană care măcar să spună că nu bagă de seamă sau nu o interesează prea tare acest detaliu.
Nu de alta, dar în curând, cu toată lumea repetând cât de mult pot să urască aglomerația, o să încep să o urăsc și eu și nu vreau.
Până să înceapă facultatea (și în primele 2 luni) nu aveam nicio problemă cu asta. Mă gândesc că este un fel de complex care vine odată ce te muți dintr-un oraș mic într-o capitală. Europeană. Cică.

-m.

2 comentarii:

roxx spunea...

bullshit. şi eu iubesc aglomeraţia.

MikuMyuuki spunea...

mulțam :)

Faceți căutări pe acest blog