miercuri, 19 martie 2014

pe scurt

Believe it or not, în București oamenii sunt mai civilizați. Depinde, evident, de locurile prin care ajungi, dar centrul capitalei e cu siguranță mult mai civilizat decât centrul Craiovei. Sau poate că nu civilizat e cuvântul. E o amestecătură de politețe în mare parte prefăcută cu ceva străin, niște încercări de valori puțin engleze, puțin franceze, puțin asiatice, dar e bine că există. Sau poate mi se pare mie, ca orice persoană care vine din altă parte și tinde să idealizeze. Dacă ar fi să aleg niște culori, aș spune despre Craiova că e gri, iar despre București că e albastru. Într-un fel... Oricum, idealizarea mea începe să se stingă. Partea bună la București e că totul se mișcă, pe când Craiova e statică, îngropată în valori vechi și se încearcă scoaterea apei din piatră. Poate că mi se pare asta pentru că sunt eu o persoană care nu stă într-un detaliu mult timp. Poate că sunt o persoană cosmopolită. Acum mi-aș plăcea să compar Bucureștiul cu Paris și cu Berlin... ținând cont de optimismul meu cretin, o să fac și asta.

-miku

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog