miercuri, 5 martie 2014

pam pam

-> marțea trecută pe la vreo 3 noaptea eram beată și făceam tema la engleză; marțea asta m-am trezit după un somn de 11 ore și nu sunt în stare de nimic
-> a good friend from Belgium showed me this: http://nathanihoff.wordpress.com/2013/09/29/belgian-hazing/   what do you guys think?
-> pilates, pilates, pilates. am mâncat ca o nemâncată aproape non stop în ultima săptămână (și am din nou 43kg), i shall stop now
-> acum 2 săptămâni am fost în Auchan și am cumpărat o cutie de eugenii. da, eugenii. acele chestii cu un gust ciudat dar destul de ok. și am cumpărat o cutie cu vreo 60 de bucăți. și știu că mănânc la ele de 2 săptămâni și nu se mai termină, parcă peste noapte cutia se umple la loc. dammit.
-> plooooouă și e atât de întunecat că îmi vine să nu mai ies din casă; de ce nu putem să luăm o zi de Iulie, să o împărțim la o săptămână urâtă de primăvară și să avem puțină căldură și acum?

M.

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog