luni, 24 martie 2014

instantanee

# urăsc prostia; Doamne, urăsc prostia și-mi vine să dau în cap fiecărui prost care se dă mare cu ea;
# eram la o patiserie dintr-o piață unde știam că au produse bune; am ajuns la rând, am comandat, la final am zis mulțumesc; vânzătoarea s-a uitat cu o figură de proastă la mine și a urlat: următoru'!!! de când a devenit frate de neacceptat faptul că mulțumești unui om care te-a servit (în sensul client-vânzător)?
# cola e nașpa, nașpa rău de tot; n-am mai băut cola de ceva timp și acum nu mai are nici-un gust; să fi fost doar obsesia mea pentru ea anul trecut? la fel și mcdonald's și kfc; o să mai trec și pe la springtime, să văd dacă papilele mele gustative au probleme și cu ei; șansele sunt oricum mai mici ca springtime să nu-mi placă, e mai apropiat de un meniu decent;
# știi acel moment în care îți aduci aminte că pe vremuri ai scris o povestire în engleză și brusc te decizi să o modifici, să o aduci la o formă cât mai bună, apoi să... faci ce te taie capu'? da, păi ajungi acasă, cauți în laptop și realizezi: nu, frate, mi-am pierdut toată memoria acum câteva luni; apoi te apuci să cauți prin laptop să vezi ce mai ai scris și îți dai seama că nimic din ce ai scris ieri, azi nu mai consideri nici măcar ok, nu mai vorbim de bun;
# plumb

m.

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog