joi, 6 martie 2014

covrigi, covrigi... (câini cu covrigi în coadă?)

Dacă m-ar pune cineva să descriu Bucureștiul într-un singur cuvânt, aș spune covrigi. Nu există nici-un colț de stradă la care să nu găsești o covrigărie. Sunt străduțe de 300m unde găsești 3-4 covrigării una lângă alta.
Și eram azi dimineață în metrou, iar în jurul meu 2 persoane mâncau covrigi... Și mirosul ăla era atât de puternic încât  mi s-a făcut amețeală.
Deci... Dacă ajungeți în București
... Singurii covrigi buni sunt cei de la Petru (ca și în Craiova). Bine, asta din ce am mâncat eu...

M.
P.S. asta îmi aduce aminte de faptul că maică-mea mi-a zis la un moment dat: "tu crezi că în București sunt câini cu covrigi în coadã?" :3

Un comentariu:

Ramona spunea...

incearca covrigii de la Luca, Luca traditional sau haiducesc

Faceți căutări pe acest blog