luni, 3 februarie 2014

mon amour, s-a întors, s-a întors

Mai să plâng de bucurie.

Stăteam azi pe la 6 cu ochii-n tavan și mă gândeam că acum că am terminat tot traficul de net de pe mobil, viața mea nu mai are nici-un sens. S-au dus toate. Nici-un farmec. Nimic. Nada. Nein. Nachos. (ok, am luat-o razna)

De joi seara internetul tot făcea figuri. Vineri a căzut mort. Lat. Secerat. Și eu o dată cu el. Și soarta ne-a despărțit atât de brusc, încât nici nu am avut cum să ne spunem un adio frumos. Totuși, ne-am mai văzut câteva minute, din când în când, la colț de stradă, unde mai prindeam niște free wi-fi... Dar asta nu a fost viață!

Și totuși, azi n-a întors la mine... Ah, mon amour!

P.S.
am luat 10 la tehnici de lectura; sunt un geniu sau ce? mai să-l pup pe prof... adică știți, era cel de care mă plângeam zilele trecute că am de scris o lucrare și n-am nici-o idee. am riscat enorm cu poemul lui Robert Frost, dar s-a entuziasmat și... mi-a dat 10.

Miku

Faceți căutări pe acest blog