luni, 17 februarie 2014

lipsesc un minut

Stateam in pat, aveam vreo doua sticle de bere (sticla, nu plastic:]]) langa mine. Pe prima o bausem ca imi fusese sete, din a doua mai luam cate-o gura in timp ce dam scroll pe FB. Si-apoi a sunat instalatorul, m-am ridicat si-am realizat ca sunt ametita. Nu mergeau gazele si bla bla bla.

Nu stiu cum am facut de data asta, ca am pierdut jumatate de cablu de la laptop. Doar asa, cat sa ma omoare pe mine putin cate putin. Saptamana trecuta am impachetat totul si am mers la Craiova. Cand am ajuns acolo, nu aveam decat jumatate de cablu la laptop. Buuuun... Zic. Inseamna ca l-am uitat la Bucuresti. Aseara, cand am ajuns in Bucuresti, nu era nici aici. Prin urmare, o sa lipsesc o perioada. Sau poate o sa mai postez ca acum, de pe telefon. Dar zic asa...

M.

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog