vineri, 21 februarie 2014

instantanee

# V.: și fusei acolo, apoi cumpărai cafea...
   Măd.: i-auite-o mă, perfect simplu.
~ V. e din zona Bucureștiului, deci perfectul compus e clasic pentru ea. Funny e că în loc să folosim noi perfectul compus, a început ea să folosească perfectul simplu;
# rezolvasem cu cablul de la laptop de miercuri, dar nu am avut chef de laptop toată săptămâna; cred că e de rău;
# Al. a venit în București în vacanța dintre semestre; săptămâna asta a fost deopotrivă lungă și extrem de scurtă; ne-am întâlnit 3 colegi din generală. A. a fost la fel de fițos ca întotdeauna și n-a vrut să vină; Bucureștiul probabil l-a făcut să se simtă și mai și;
# în sfârșit am cardul înapoi; nu de alta, dar mai aveam doar 5 lei și Corona costă 6;
# pentru că am cardul pot să-mi cumpăr un cântar; tre' să fiu cam atentă, că săptămâna trecută aveam vreo 39.5kg și săptămâna asta nu-mi aduc aminte care a fost ultima masă formată măcar dintr-un fel (McDonald's-urile nu se pun); tre' să renunț și la apa cu lămâie și ceaiul negru (plăceri vinovate); nu de alta, dar încă mai am oameni de torturat, așa că nu-mi permit să-mi dau duhul ca țiganu' la mal, cum s-ar putea zice...
# partea proastă e că am fost sadică+depresivă săptămâna asta; partea bună e că nu mai sunt și am chef de mâncare, înghețată, somn, mâncare, seriale și blog;
# gata, de azi strângi bani pentru o cameră foto bună; e prea de tot, nu reușesc să fac nimic cu... imposibilitoșenia mea de cameră compactă care a mai și fost aranjată puțin de un copil...

miku

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog