miercuri, 12 februarie 2014

infinit

albă
nu știu care dintre noi a tremurat mai tare
atunci când orgasmul te-a cuprins.
cred că-mi era teamă că voi zbura departe
sau că tu vei pleca (și ai plecat...).
și-mi e dor de tine
și teamă, pentru ca nu știu dacă e dependență, obsesie sau iubire
și totuși, iubire nu simțim
și cred că aș dori să-mi simt, totuși,
stomacul în gât.

sin
îmi tremură firele de păr de pe mâini
atunci când mă iei în brațe
și tot corpul mi se strânge în ghemotoace de iubire
când îți treci degetele prin părul meu
știi, visele cu tine sunt cele mai frumoase
dar cred că realitatea se zbate din greu să iasă la suprafață
și o s-o las din nou
să-mi smulgă amintirea bucată cu bucată,
în timp ce voi face plajă pe un șezlong
lângă marea moartă

infinit
simt miros de cauciuc ars,
m-am jucat cu bricheta ta
și am ars ceva ce ar fi trebuit să ne distanțeze
apa mării e rece
te grăbești, de parcă am îngheța și noi odată cu ea
dacă tremur, e pentru că nu pot transcende odată cu tine
crezi că totu-i un orgasm
o fi, dar cred că mai avem nevoie de încă o tură să-mi dau seama

titlu
te privesc în ochi,
văd dezgust, îmi vine să vomit,
mă iei în brațe, pielea ta e fină
începi să-mi spui că eu sunt de vină
sau poate că nu-mi spui, eu simt totul așa
fiecare bucată din tine
mă scârbește
vreau să te sărut, vreau să te fut,
vreau să opresc timpul în loc
(clișee)
acum, marea pur și simplu stă
adâncește-mi cuțitele prin tot corpul,
vreau să o simt
– la mare mă refer, hai, nu zâmbi așa,
de parcă tu ai fi universul meu
te flatezi singur,
căci mai e timp doar pentru 10 minute de sex
uite, apar zorii,
dar mai lasă-mă un minut,
apoi să știi că vreau o felie de pizza rece
și un sărut amestecat cu...

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog