vineri, 17 ianuarie 2014

joc și joacă? în fond, totul se reduce la joc

Nu m-am mai gândit la asta până acum (priviți imaginile de mai jos), dar dacă ar fi să o luăm așa, faptul că fetele se joacă cu păpușile (mame, activități ce necesită efort psihic mare), iar băieții cu mașinile (activități inițial practice ce necesită efort fizic mare) ar trebui să ne spună ceva. Dar faptul că eu m-am jucat cu mașinile (în mare parte deoarece frate-meo îmi cumpăra mașini frumoase, dar adevărul e că păpușile chiar nu-mi plăceau) ce spune? Dar faptul că mie nu-mi plac copiii ce spune? 
E adevărat. Sunt o persoană superficială, duală și de cele mai multe ori falsă, dar acest temperament s-a dezvoltat în condițiile societății și locului în care trăiesc și luând în considerare cât de des îmi place să schimb totul și câât de des îmi schimb plăcerile și părerile, peste un timp nu voi mai fi așa.
Prin urmare, are dreptate Carrie? (imaginile sunt din serialul Sex and the City, episodul 13 - Games People Play, sezonul al 2-lea)

Miku






2 comentarii:

Unknown spunea...

faptul ca te-ai jucat cu masinutele demonstreaza ca erai de mica o personalitate complexa, determinata sa nu se conformeze in reguli sociale.

MikuMyuuki spunea...

Presupun ca din nou curiozitatea va omora pisica.
:)) dar e bine

Faceți căutări pe acest blog