miercuri, 8 ianuarie 2014

greva foamei?

Niciodată niciodată niciodată nu am înțeles de ce ar face cineva greva foamei. Acum câțiva ani a fost o profesoară care a făcut asta, am impresia că era împotriva lui Băsescu sau așa ceva. A stat vreo lună cu perfuzii în mână, apoi a renunțat.
Azi erau la Universitate câteva persoane care erau solidari cu ceva... nu am reținut cu ce anume și care făceau greva foamei. Era scris mare și colorat "greva foamei, solidari cu...".
O.K., întrebarea mea este de ce?
De ce fac oamenii greva foamei? Niciodată în România nu s-au rezolvat lucrurile în acest mod. Până și mie mi se par penibi. Nu, frate, dacă vrei schimbare, trebuie să ieșim toți în stradă, nu să facă 5 persoane greva foamei.
De ce? Pentru că nu îi pasă nimănui că te înfometezi tu, cu atât mai mult statului. Un mort în plus? Nimic mai bun, o viață de avut grijă în minus, o pensie de plătit în minus. E atât de simplu.

Miku

Un comentariu:

roxx spunea...

aha da.
şi eu cred la fel.

Faceți căutări pe acest blog