vineri, 3 ianuarie 2014

"eu sunt cadru didactic de 15 ani!"


Ce s-a întâmplat azi? Păi am mers eu frumușel cu maică-mea să cumpărăm o draperie. Și maică-mea a zis: știu că erau în Bănie pe vremuri... Așa că am mers în Bănie. Măi copii, să nu vă duceți acolo; 3 motive pe scurt: produse de cea mai proastă calitate, muzică de fundal groaznică, înghesuială teribilă, vânzători băgăcioși. Am plecat repede din Bănie și maică-mea a zis: hai să trecem prin piață să luăm niște salată verde. Du-te în Piața Mare și n-o să-ți mai vină să mănânci nimic. Oare face cineva vreodată curat acolo?! N-am mai luat nimic și ne-am dus în Sucpi. În Sucpi s-au mai schimbat câteva lucruri, dar vânzătoarele sunt extrem de antipatice (mai întâi se bagă în sufletul tău că uite ce magnificioșenii are ea de vânzare, apoi e supărată că nu cumperi nimic). Am luat o draperie din Sucpi până la urmă, o să vi-o arăt zilele următoare (pentru că e aproape la fel de închisă ca cea de la Craiova).


Dar haideți să vă spun și faza penibilă.
Eram într-un magazin de draperii, când intră o "domnișorică" de vreo 40 de ani (sau poate 30?), aranjată de parcă s-ar fi întâlnit cu Johnny Depp și începe să dea ordine: vreau să mi-o arătați și pe asta și pe asta și pe asta, etc. Vânzătoarele astea tare amabile (ciudat! - 50% din motivul pt. care cumpărai draperia reprezentă modul drăguț de a se purta al vânzătoarelor) îi arătară tot ce vru ea, apoi se decise. La un moment dat, una dintre vânzătoare îi zise celeilalte: "să notezi ce spune fata", la care se întoarce pupăza și zice: "pe mine mă faceți fată?" Și vânzătoarea: "da, dar v-am spus așa pentru că sunteți drăguță și eu sunt oricum mult mai bătrână decât dumneavoastră". Și zice pupăza: "auziți doamnă, eu sunt cadru didactic de 15 ani, am o prestanță". Momentul culminant. Am pufnit în râs. Eu eram atentă la conversație că na, era imposibil să n-o auzi pe Miss Fițe 2014. Și zice: "eu sunt din Buzești!" (ai di capu' tău fată, pe bune? și ce?)
Oh yea, baby, dacă așa sunt profii din Buzești, atunci sunt cea mai fericită persoană că nu am fost acolo. (Pentru cei care nu sunt din Craiova, Buzești e în primul rând un liceu de centru, fițe, indiferent de ce ar spune cei de acolo; într-adevăr, are rezultatele cele mai bune din oraș, dar profesorii își cam teroriezează elevii olimpici, ca s-o spunem pe-a dreaptă). Nu de alta, dar eu nu suport figurile astea pe degeaba și aș fi fost în stare s-o "drăgălășesc" puțin pe-acea... păpădie. Cu astfel de oameni e clar că n-o să ajungem niciodată nici măcar până la jumătatea groapei în care ne-am aruncat singuri.

Miku
P.S. Și totuși îmi părea cunoscută "micuța păpădie". Acum câțiva ani mai era una în autobuz care făcea crize că nu i-a oferit cineva locul, oare să fi fost tot ea? Parcă semănau puțintel...

2 comentarii:

Anonim spunea...

Indiferent cat de bun e liceul, Buzesti Nebuzesti, ( si da, recunosc, la olimpiadele nationale liceul Fratii Buzesti ( am zis bine? ) din Craiova e vazut foarte foarte bine), un om ramane om, indiferent ca e cadru didactic, Obama sau Babenco.
Eh. Frumos articolul :)

MikuMyuuki spunea...

Da... nu a demonstat nimic arătându-și bățul înfipt în cur în afara faptului că este o frustrată.

Thanks:D

Faceți căutări pe acest blog