vineri, 17 ianuarie 2014

CUT. schimbăm, schimbăm. ACTION

# am mâncat foarte multă înghețată în ultima săptămână și știu ce am de făcut pentru a nu mai face asta: 1. să cumpăr înghețată care nu-mi place; 2. să nu mai cumpăr înghețată deloc. (hehe, ce funny ești Miku, tu chiar crezi că o să faci asta?)

# Paris. obsesiv, Paris. nu știu ce m-a apucat, dar e de rău. e tot ce am în cap. e rău de tot. rău. rău. rău.

# brioșe... da, brioșe. hmmm. brioșe. vă plac brioșele? oare cele din Paris cum or fi? sau în Paris erau cornurile?

# am intrat într-o alimentară să iau pâine și mi-au căzut ochii pe o pungă de madlene. niciodată nu mă învăț minte. niciodată. madlenele nu sunt bune, brioșele sunt bune. merg și madlenele, la vreme de disperare în desert (corect, conform DEX-ului, sunt tot brioșe, dar probabil sunt varianta cea mai ieftină și proastă brioșelor);

# am luat 9 la primul examen; le-am zis alor mei sa se bucure cât mai au ocazia, că vin vremuri grele :))

# azi am descoperit (how cruel!) că e interesting să plătești cu cardul. uite-așa, puf, puf, puf. tit tit tit.

# meridian taxi!

Miku

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog