vineri, 17 ianuarie 2014

cred că am fost drogată noaptea trecută...

... sau beată, pentru că nu-mi mai aduc aminte nimic

Și cel mai freaky e că e din cauza somnului. Am vorbit la telefon cu vreo 3 persoane diferite, dar nu mai știu nimic din ce am zis.
Mai toată săptămâna am avut programul ăsta: somn 2 ore, trezire, citește, memorează, examen, cursuri, pauză, somn 4 ore, cursuri, acasă, relax 30 min, memorează, citește, somn 4 ore, dimineață, cursuri, examen, memorează și toooot așa. Finalitatea e că m-am culcat pe la 8 și m-am trezit la 6 (m-a trezit telefonul) azi dimineață, dar pic în continuare de somn.
Ideea e că nu e nimic neobișnuit, all my life was like this; în liceu, cel puțin înainte de teze și lucrări, eram la fel, numai că nu aveam atâtea ore la școală și nici atâtea examene.

Și în timp ce dormeam noaptea trecută m-au mai sunat persoane (O.K., nu era noapte, era cam 9-10 seara) și chiar am vorbit și cu maică-mea și știu că am obiceiul ăsta ca atunci când dorm și mă trezește cineva să vorbesc la telefon vorbesc de parcă aș fi complet trează, cu toate că eu nu prea realizez ce spun.

Deci. Ăăăă, dacă am norocul și trec de examenele astea (măcar jumătate dintre ele), s-ar putea să mai învăț câte ceva și pe parcursul semestrului. Doar așa, din comapasiune pentru mine.

Miku
P.S. tocmai am recitit postarea și am văzut că erau niște exprimări în concordanță cu faptul că mor de somn; am modificat, dar pe asta vi-o arăt aici:

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog