luni, 13 ianuarie 2014

constatare

E 6 dimineața (O.K., aproape 7) și e întuneric afară. Am cursuri de la 8 și nu m-am mai trezit la ora asta de un milion de ani.
Tocmai mi-am dat seama de un lucru destul de important: părinții ar trebui să lase mai multă autonomie copiilor lor. Adică dacă acum aș fi fost în Craiova, aș fi spus o scuză și nu m-aș fi dus. Dar pentru că sunt aici mă simt vinovată dacă nu mă duc și mă simt de parcă m-aș minți singură, iar chestia asta nu merge.
Deci părinți, aduceți-vă aminte de voi la vârsta copiilor voștrii.
Apropo de părinți, o să scriu ceva mai tarziu despre o mămică foarte cretină care-și trata copilul într-un mod foarte cretin iar fie-sa a ajuns să țipe în așa fel încât să se audă în toată încăperea: "mami, nu te mai iubesc!". Copilul avea maxim 6 ani.

Miku

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog