marți, 28 ianuarie 2014

[citat] Cimitirul, Teleșpan

« Dar cu toate astea, să-mi bag pula, nu cred că am putea trăi fără minciună. Ar fi imposibil. Viaţa ar fi de căcat fără minciuni, fără prefăcătorie, fără faţade. Minciuna creează amabilitate, bunătate, plăcere, bucurie. Adevărul doare de foarte multe ori. Ştie toată lumea asta. Şi cu toate astea e ridicat în slăvi. Nimeni nu înţelege că în ziua de azi oamenii sunt prea răi pentru a face faţă adevărului. Fie că sunt cei care îl emit sau cei care îi cad victime. »
Cimitirul -  TELEȘPAN

Miku says: I needneedneed to read this book. Suna foarte bine, are o idee pe care o ador și, mai ales, spune adevărul.


LATER EDIT:
Încă un citat:

«Am un sfat pentru toţi părinţii: Iubiţi-vă copiii! N-aveţi bani să-i creşteţi? Nu vă plângeţi în faţa lor sau abandonaţi-i! Le va fi mai bine fără voi. Măcar vor putea visa că părinţii lor erau buni şi nu vor afla niciodată cât de căcăcioşi sunteți. Cât de egoişti sunteţi! Copiii voştri vor creşte şi vor avea problemele lor, nu trebuie să le ştie şi pe ale voastre. Fiţi actori în faţa copiilor pentru că nu le va pasă cât de netalentaţi sunteţi. Lor le va plăcea că jucaţi pentru ei! Daţi-le copiilor orice aveţi voi bun. Sunt atâtea lucruri gratuite şi frumoase. Dragoste, vorbe, poveşti, cântece, dansuri, jocuri. Dar nu le daţi griji. Nu le daţi frică! Nu le daţi un viitor de căcat! Nu faceţi copii doar pentru că vă futeţi! Şi îmi vine să îmi bag pula în voi în momentul ăsta, pentru că n-o să mă ascultaţi şi o să spuneţi: „Ce căcat mă învaţă pe mine un bulangiu cum să îmi cresc copilul?”. Da! Eu! Pentru că din cauza unor cretini ca voi eu sunt un copil mare! Din cauza unor cretini care nu mi-au citit niciodată o poveste şi m-au învăţat că fără dragoste se poate trăi, dar fără bani nu!»

SURSA: http://acestblogdenervi.ro/cimitirul/

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog