duminică, 12 ianuarie 2014

așa că (emo, hipster, santa maffy)

Îmi e dor de EMO. Cei mai de vârsta mea știu sigur de emo și ce a fost și ce s-a ales. Praful. Înainte de emo cred că a fost trendul ăla 80'ist colorat retro, generația flower power.
Dar EMO a fost genial. Vedeai pe stradă adolescenți cu părul colorat sau negru și aveau haine colorate sau negre și mie îmi plăceau atât de mult și mereu mi-am dorit să mă îmbrac așa, dar eram prea speriată că o să mă dea mama afară din casă dacă m-aș vopsi, chiar și pentru o șuviță albastră.

Partea proastă la EMO e că o cam luaseră razna, gen... își tăiau venele, stăteau singuratici (dar în grup :)) ), aerul era cam trist și ar fi fost prea sadic pentru mine.

Ideea e că dacă ne uităm la curentele astea, fiecare are câte-o mentalitate. Hipsterii de azi sunt înfumurați că vor să fie unici. Numa' că stilul fiind hipster și omul voind să fie hipster, se îmbracă exact ca un hipster. Deci hipster adunat cu hipster dă mai mulți hipsteri care se îmbracă la fel, deci a devenit o modă și nu un curent.

EMO was better. Nu oricine era emo. :))

Miku


Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog