luni, 23 decembrie 2013

"oricum nu-i cheltui!"

Replica asta cred că va rămâne în istorie. În istoria familiei mele, desigur. O.K., O.K., nu va rămâne în nici o istorie, dar...

Replica asta o spun de fiecare dată când taică-meo stă cu banii în mână și se gândește dacă să-mi mai dea sau nu. It's quite funny, pentru că absolut de fiecare dată îi cheltui. Evident, de asta stă și se gândește. Cred că pot să și văd: "asta e, îi dau și banii ăștia... oricum, nu e ca și cum nu i-ar cheltui, ori acum, ori altădată... dar totuși, poate n-o să cheltuiască..."
Acum câteva luni îmi dăduse 500 lei. I-am mai cerut încă 300 și i-am zis solemn: "oricum n-o să-i cheltui!". În fapt, nici eu nu credeam c-o să-i cheltui, la urma urmei, cu banii ăștia aș fi putut să-mi iau tabletă de Black Friday, right?
Dar nuuu, am făcut-o lată. Asta spune 2 lucruri: am un viitor ori frumos, ori tragic. Guess which... :))

Miku

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog