miercuri, 25 decembrie 2013

oameni interesanți printre ifose de sărbători

Unii oameni chiar se gândesc să le trimită altora urări pentru că asta simt ei, pentru că e în natura lor, pentru că e ceva bun care îi îndeamnă să facă asta. Alții trimit doar "pentru că toată lumea trimite". Alții trimit pentru că au primit și ei și se simt prost să nu trimită înapoi.
Eu, honestly, nu am trimis niciodată. E drept, sunt cam meschină din privința asta, dar chiar nu știu ce aș putea să-i spun cuiva. "Sărbători fericite"? Da, aceasta urare am mai scris-o pe blog, dar e un fel de încheiere a postărilor. "Crăciun fericit", "Un an nou fericit"? Urările astea sunt clasice și mi se par în regulă, dar când vii cu ditamai textul copiat din primul link care apare pe google atunci când cauți "urări de Crăciun", da, asta e nașpa, pentru că nu numai tu faci asta, ci și alții.

Am primit pe deviantArt un mesaj de la un follower cu care mai vorbesc din când în când. E interesant cum oameni care sunt în cealaltă parte a Pământului se gândesc să-ți trimită un mesaj personalizat. Simplu, la obiect, dar cu acel ceva care îți spune că este pentru tine. Mult respect pentru acești oameni.

Miku

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog