luni, 16 decembrie 2013

proteste, "declar pierdută țară - chirilă"

Citeam acum câteva minute cel mai recent post al lui Tudor Chirilă în legătură cu protestele. Mă gândeam că de când m-am mutat și pentru că încă nu am cablu, nu mai mai știu nimic din ce se întâmplă așa, în plan politic. Nici măcar nu știu în legătură cu ce se protestează.
Mă întreb ce se întâmplă de românii ies în stradă doar iarna, doar când crapă pietrele afară. Până atunci avem creierul topit?
Oricum, toată postarea lui e corectă și adevărată și de-asta vreau s-o citiți și voi. O puteți găsi dând click AICI.

Mai jos citatul un fragment  care mi s-a părut pur și simplu egal cu gândurile mele:

«Doar că noi românii nu de adevăr avem nevoie acum, e un lux prea mare pentru noi, noi vrem ceva mai mic și mai palpabil: decență, educație, cultură, muncă, onestitate, legi pentru toți - o țară. Da, noi vrem o țară.

Declar pierdută tară. Mă duc să o caut în stradă.»

- Miku

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog