sâmbătă, 16 noiembrie 2013

un dulap... oh, stai, Narnia?!

Nu-i așa că și voi v-ați dorit mereu un astfel de "truc"?
Îmi aduc aminte ce bălării îmi treceau mie prin cap când stăteam într-un bloc cu 10 etaje. Voiam un tobogan uriaș care să coboare de la balcon până la mașină, voiam un tunel secret care să ajungă la o cameră secretă. Voiam o cameră secretă în perete – asta era cea mai mișto, că mi-am dorit-o și când m-am mutat într-un bloc cu 4 etaje. Voiam să am o cameră secretă în perete care cumva, când intram eu, să se mărească sau să intru într-un univers paralel și în camera aia să fie absolut tot ce mi-am dorit eu vreodată (asta ar fi însemnat o maaaare aglomerație). Apoi mi-am dorit să pot trece printr-o ușă secretă din dulapul meu în dulapul unei prietene al cărei apartament e exact lângă apartamentul meu (iar dulapurile erau cu spatele pe zidul cmun dintre apartamente). Și uite-acum o idee mișto, care sunt sigură că ar plăcea multor persoane...

M.

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog