miercuri, 20 noiembrie 2013

sari, fugi, țipă


Cred că am intrat oarecum în starea specifică dinaintea Crăciunului, cu toate că suntem abia în 20 noiembrie și practic mai sunt 35 de zile până la ajunul Crăciunului, adică o lună și 5 zile. Mai sunt 31 de zile până la vacanța de Crăciun, 21 de zile lucrătoare.
Se prea poate ca datele de mai sus să fie greșite, m-am uitat rapid pe calendar și oricum sunt cam adormită.
Motivul pentru aceste calcule? Nu știu exact.
De vreo două Crăciunuri încoace am impresia că sărbătorile sunt seci în cel mai propriu sens. Adică... adică primesc bani și îmi cumpăr singură ce vreau, ceea ce într-o altă situație ar fi perfect, dar parcă de Crăciun ar merita să fie o surpriză, nici nu mai contează dacă ceea ce primești nu-ți place. Nu zic acum să ne punem în cap sa-l procopsim pe cel care primește darul, dar să-i luam totuși ceva simbolic, un cadou. Adică să nu știe de el, că doar asta e magia... right? Prin urmare, încep să cumpăr cadourile de pe acum, ca să nu ajung în pana de bani și timp cu 5 zile înaintea Crăciunului.
Oricum, sunt entuziasmată ca de obicei de decorarea casei și am de gând ca anul ăsta să mă apuc din timp de decorațiuni. Anul trecut am transformat frigiderul într-un om de zăpadă, anul ăsta am de gând să fac și asta, dar și un om de zăpadă din pahare de plastic (foto) și... ce alte chestii handmade mai găsesc să mă atragă și sa mă simt în stare să le realizez.
Anul ăsta parcă aș vrea un brad natural, în ultimii ani am avut unul fals, dar parcă și el contribuie la "secătuirea" Crăciunului. Anul ăsta vreau vin roșu, șampanie de copii și vin fiert. Nu știu, chestii care sunt banale, dar care dau farmec. Gen sarmale, prăjituri de casă, cozonac....
O.K., mă opresc aici că sigur începem cu toții să umplem tastatura cu salivă și vise care ni se scurg prin nas, urechi, ochi și... pe unde se mai poate.

-miku

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog