miercuri, 13 noiembrie 2013

'nșpe mii de greșeli

De vreun an mă obsedează corectitudinea în textele pe care le scriu. Nu aici pe blog, blogul e mult prea relaxat. Mă refer la "cică romanele mele".  Știți vorba aia, când te chinuie talentu'... Da' mă chinuie rău, că am început vreo 10 chestii și n-am terminat niciuna.
Mă uitam în seara asta pe ceea ce scriam cu ani în urmă, aka la 13-14-15 ani, fix înainte de Atracție (cu Atracție am început să fiu puțin mai corectă în scriere). Totul era anapoda. Aveam texte uriașe, de sute de pagini, dar dacă aș încerca acum să le corectez, să le transform în vreun roman, ceva, ar fi imposibil. Dialog fad, descriere cretină, de copil handicapat. Dar na, era perioada aceea a forumurilor, unde totul era posibil. Adica mno, uitati-vă și voi în print screen-ul atașat.

M.

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog