sâmbătă, 9 noiembrie 2013

instantanee

### Sunt atât de răcită că simt că dacă nu o să mai dorm cel puțin 14 ore continuu, o să leșin. Îmi place senzația asta de amețeală dată de răceală și somnolența dată de Paracetamol. Dacă aș mai bea și un pahar de vin aș putea zice că-s drogată de-a binelea, la câte pastile am luat. (ce reacții or avea cu alcoolul...)

### Când eram mică (soră-mea nu ezită să-mi aducă aminte de obsesiile mele) și intram într-un magazin, să zicem alimentar, nu plecam fără să obțin ceva, orice, de obicei de mâncare. Mă puneam jos, începeam să plâng, mda, știți voi, copil din ăla pe care îți vine să-l bați până la ultima suflare. Toate astea pentru că îmi plăceau ambalajele colorate. M-am plictisit de București, însă nu în sensul "nu mai am ce să fac", pentru că e evident că în București e imposibil să spui asta, te duci la barul din colț și stai la taclale cu nea Gică și soția lui beată și tot faci ceva, ci în sensul că vreau să am un van și o formație de rockeri cu care să călătoresc prin lume. Asta chiar ar fi ceva diferit. Oh, și să sărim cu parașuta.

### Am dat peste blogul unui tip care-i gay. Mă tot întreb de ce exagerează problema asta a diferențelor. Eu nu văd nici-o diferență în a fi straight și a fi gay. Adică, mno, oameni suntem, nu contează pe cine iubim.

### I am such a jerk. Mă simt atât de îndatorată unor oamenii care m-au ajutat și care continuă să o facă încât îmi vine să renunț la tot. Nu de alta, dar știu că eu nu am ce să le dau înapoi și asta e o senzație tare frustrantă. În plus, pe lângă faptul că ei mă ajută, eu nici nu sunt pe deplin mulțumită de ajutorul lor. Na, înțelege-o pe-asta dacă poți!

### O să mă reapuc de pilates. Chiar îmi plăcea să fac asta.

### Vreau un mini laptop, vreau să mă plimb prin București, vreau să scriu ceea ce gândesc în acele momente. Nu merge cu scrisul de mână, când e să transcriu în PC consider totul o mare prostie și nu mai scriu deloc.

M.


Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog