marți, 29 octombrie 2013

pe Miku o mănâncă - să nu faceți asta

O.K. girls, sunt zile în care pur șimplu avem chef de o fustă/rochie, dar nu putem sa o purtăm pentru că nu suntem perfect epilate, nu-i așa? Decât să porți fusta cu un dress 100den, preferi blugii. Fustele nu arată bine cu dress gros. Și totuși, uneori facem asta, purtăm și dress gros, și alea prostii, doar ca să ne acoperim părul ăsta din rămășițele de maimuță.
O.K., pe lângă faptul că epilarea devine mai puțin durereoasă abia după ani buni, gen peste 10 ani, cere și un timp mai mare decât alte ustensile. Eu prefer să nu folosesc cremele epilatoare deoarece necesită o migăloșenie pe care eu nu o am, în plus, unele lasă în urmă un miros urât (zic să nu dau exemple încă...). Prin urmare, eu folosesc următoarele metode: ceară (cel mai des), aparat epilator (pentru a definitiva) și în cazurile de forță majoră lama cosmetică. Lama cosmetică ar trebui să se numească moartea cosmetică, pentru că ucide efectiv orice urmă de frumusețe a piciorului - părul crește în 3 zile, usucă pielea, aspect urât.
Totuși, am făcut-o sâmbătă. Eram într-o criză de timp uriașă și am zis că frate, o dată n-oi muri. Ba da, am murit. Și încă cum!
Am cumpărat repede o lamă de la farmacie și am folosit-o direct pe piele. Pur și simplu. Peste câteva ore piciorul meu drept (mă făcusem cu aparatul epilator pe un picior, cu lama pe celălalt - mda, timpul) arăta de parcă ar fi fost mușcat de o armată de țânțari/purici/păianjeni si îmi dădea o mâncărime groaznică. Am luat o pastilă de Aerius pentru alergie. Două nopți mai târziu, iritația nu se retrăsese, dar m-am trezit din cauza mâncărimii și am dat cu Advantan, o cremă pentru iritații în gen. N-a mers. Aseară am dat cu clasicul spirt și au dat înapoi toate: și mâncărimea și iritația.

Deci, dear girls. Dacă nu aveți timp, nu faceți asta. Suferiți o jumatate de oră de tortură cu ceară decât să suferiți zile întregi o mâncărime groaznică. Plus că nu pot să mă scarpin pentru că se irită și mai rău...

M.

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog