miercuri, 4 septembrie 2013

rochia neagră

Ador reducerile de toamnă. După ce toată vara ai salivat după 'nșpe mii de rochii&alte haine, care mai de care mai scumpe, vine toamna și apar reducerile. Ce-i drept, reducerile au intrat și s-au și terminat acum ceva timp, dar azi am avut un noroc uriaș cu o rochie de la H&M. Au scos alte câteva rochii la reducere chiar zilele astea, când m-am întors eu acasă. Imediat ce am văzut rochia am și cumpărat-o. Pe lângă cea de la H&M am mai văzut una de seară la Zara, însă am renunțat la ea deoarece (am găsit motiv asemeni vulpii care nu ajungea la struguri) îmi era cu o palmă mai lungă. Asta și prețul ei destul de piperat... Bine, mai găsisem o fustă la H&M din imitație de piele (o nouă obsesie), dar e din colecția nouă și are prețul pe măsură...
rochie H&M
fusta H&M
rochie ZARA
have fun,
Miku

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog