vineri, 27 septembrie 2013

instantanee

# În primul rând, nu am luat loc în cămin, thank God! În al doilea rând, trebuie să merg (mâine, la ora 7 dimineața!) să văd alte două cămine private.

# În urmă cu o lună am venit în București pentru a vedea o gasonieră (de fapt mai multe...). Tipa de la agenția imobiliară, după ce a aflat că nu suntem din B., a zis (cu o expresie+voce superioară): fetelor (eram cu M.), știți, Bucureștiul o să vă schimbe mult, să aveți grijă!
Mă gândeam seara trecută în timp ce priveam în gol spre geamul întunecat al metroului că Bucureștiul nu mai are cum (nici ce) să mă schimbe. Nu mai vreau să fiu ca ceilalți. Nu țin morțiș să mă integrez în morișca de oameni care se perindă dintr-o parte în alta. Nu îmi pasă de "găștile vesele", cele care mă atrăgeau până mai acum 2 ani. Dacă în liceu voiam să fiu ca ceilalți, acum îmi e greață de majoritatea oamenilor. Îmi doresc să merg la un event al C. Nemerovschi. Ramona, mai am vreo șansă?

# Thank God again că nu o să mai stau cu ai mei (adică, serios acum, de când aveam 12 ani mi-am dorit un singur lucru: să am casa mea. atât. nu mi-am dorit să fiu mare, doar să am casa mea - cum o mai veni și asta în mintea mea de 12 ani -). Poor me, că nu am un loc al meu. O să vină și rândul lui, nu-i bai. Am nevoie de-o vacanță. Și facultatea nici nu a început. Oricum, nu pot spune că am avut vreo vacanță în ultimul an.

# Red.

M.

Un comentariu:

roxx spunea...

waaa mai sunt fix 109 zile până la ziua mea şi fac 18 ani şi mă mut singurăăă :x :x

Faceți căutări pe acest blog