miercuri, 18 septembrie 2013

am intrat și la jurnalism în craiova

Când să retrag dosarul (intrasem la taxă la jurnalism Craiova), îmi zic cei de acolo: dar sunteți la buget, de ce vreți să vă retrageți? Rămân cu gura căscată. Se retrăseseră mulți, astfel trecusem în lista de la buget.
Cumva, am un regret mic, acolo, de 1%, pentru că dacă mă gândesc prin prisma faptului împlinit, adică dacă chiar aș fi ales jurnalismul din Craiova, mi-ar fi părut rău. M-aș fi gândit că era mai bun Bucureștiu' etc etc. 
Dar, vezi, acel 1% - "dacă" - o să mă bântuie de acum încolo. Noroc că deja am o grămadă de oportunități în București, că poate 1% ar fi crescut... în cazul de față, se apropie vertiginos de "indiferență".
Am intrat, practic, la toate facultațile la care am aplicat. Yes baby, I'm a lucky M.!

M.

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog