sâmbătă, 24 august 2013

spune-mi ca vara nu se termina in 7 zile

Vara mea a tinut fix 9 zile, adica exact cat am fost la mare. Ma refer la senzatia aia ca zilele sunt lungi, ca vara tine o eternitate, ca esti fericit orice s-ar intampla. Am avut ateta de facut toata vara ca n-am avut timp nici cat negru sub unghie doar pentru mine. Daca nu mi s-ar fi stricat laptopul, as fi scris vreo cateva chestii in timpul in care am fost la mare, mai ales ca aveam o terasa intreaga si cateva cutii de bere ca sa fie totul perfect. Ma rog, nu laptopul e stricat, eu am rupt cablul de alimentare... :D
Mai jos sunt cateva fotografii cu marea... O sa revin peste cateva zile cu mai multe postari, in momentul de fata sunt semi-racita si n-am nici cel mai mic chef sa stau in fata laptopului sora-mii, mai ales ca imi e greu sa descarc cateva sute de fotografii.

P.S. vara se termina in 7 zile!!! asta. e. o. crima. mai sunt 9 luni pana la urmatoarea vara si o multime de evenimente la rand; fuck...

- miku





Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog