duminică, 11 august 2013

instantanee

# noaptea trecută, pe la vreo 3, în timp ce stăteam cu picioarele pe pereți și îmi făceam vânt cu un evantai aproape rupt de o copilă de nici 2 ani, m-a trăsnit inspirația și mi-am făcut și eu jurnal de-ăla în care să-mi scriu toate ideile, de data asta în română; peste vreo 2 ani o să am lectură pentru eventualele nopțile goale de iarnă

# îmi cumpără frate-meo o pereche de pantaloni scurți până la mijlocul coapselor (adică cu o palmă deasupra genunchiului) și mă întreabă dacă nu sunt prea scurți; mă duc în camera mea, mă schimb, merg la el și-i arăt pantonii mei scurți preferați, cei din care mi sar vedea juma' de fund dacă i-aș ridica atât cât ar trebui... iubesc modul în care se poartă cu mine de parcă aș avea 2 ani; e autentic, e singurul lucru care nu s-a schimbat în ultimii 17 ani

# furtuna de noaptea trecută tre' să fi fost mișto la malul mării; mă și imaginez cu căștile alea mari în urechi,  întinsă pe nisip,  savurând cele câteva picături de răcoare

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog