marți, 9 iulie 2013

winter again?

   Nu e deloc târziu, dar pic de somn. Am cam stat mult trează în ultimele nopți, până spre 6 dimineața. Mereu zic: azi mă culc, azi mă odhnesc, azi dorm până târziu, dar ori sună telefonul, ori îi aud pe ai mei vorbind și mereu reuseșc să dorm maxim 5 ore pe noapte+zi, asta în condițiile în care, și Ramona știe foarte bine [:))], eu sunt o mega-fană a somnului, pentru că uneori dorm și 15 ore pe zi. Desigur, cum toată existența mea se află între niște extreme ciudate, nici nu e de mirare că săptămâna asta am dormit în total 15 ore, iar săptămâna următoare voi dormi 15 ore în fiecare zi.
   Pe de altă parte, mă reapuc de pictat. Tatăl lui A. mi-a luat acrilic negru și mă apuc să fac desenul acela de iarnă pe pânză. Bine, bine, nu știu eu să pictez, dar anul trecut mă relaxa îndeajuns, așa că nu strică. Oricum, nu mă bag la chestii complicate. Dacă vă amintiți, am pictat doar copaci așa că or să rămână numai copaci și acum. :))
   În altă ordine de idei, trebuie să fi prost să nu iei BAC-ul. Trebuie să nu știi să citești și să scrii, pentru că altfel nu îmi explic. Eu, care n-am învățat nimic la istorie, am luat 7.25. La logică 8.40 și la română 9.60 Aha, româna va fi mereu un punct de referință pentru mine. :))
   Voiam să scriu mai demult un post pe blog, dar acum, că nu mai am de învățat, nu prea mai stau așa mult la PC. No, have fun kids:)

– Miku

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog