joi, 18 iulie 2013

prietenii stiu de ce

In mod normal, nu as mai face o postare in care sa vorbesc despre un cadou. Cum asta e un mod special, o sa fac. Cu toate ca ziua mea a fost acum ceva timp, eu am ajuns abia marti seara in Bucuresti, iar aseara m-am intalnit cu Ramona. Prin urmare, o sa ma laud cel putin cu aceste doua carti pe care le iubesc mult mult de tot. "Ultima vrajitoare din Transilvania" voiam sa o citesc mai demult, iar despre "nymphette_dark99" nu am cuvinte sa spun cat de mult voiam sa o am. Imediat ce a aparut m-am holbat ore intregi la coperta, am citit de nu stiu cate ori descrierea si fragmentele postate de Cristina Nemerovschi pe facebook. Nu cred caam iubit niciodata o carte inainte de a o citi atat cat o iubesc pe Nymphette. E adevarat ca am asteptat cu o asemanatoare dorinta si cartea lui Chirila, dar pe Nymphette o ador pur si simplu. :)) Ii ador coperta, ador fata de pe coperta, ador fundalul, ador descrierea, ador tema. Asa cum i-am zis ieri si Ramonei, o sa dorm cu cartea asta in brate de acum incolo. :X

- Miku
P.S. vedeti acele doua semne de carte magnetice? le ador si pe ele:X:X:X
Vedeti? V-am spus eu ca prietenii adevarati sunt cei care chiar daca te vezi o data pe an, e ca si cum ati fi fost mereu unul langa celalalt. Abia astept sa vin din toamna! >:D<

4 comentarii:

Ramona spunea...

Eu te ador pe tine :P

MikuMyuuki spunea...

>:D<>:D<>:D<

Unknown spunea...

Nymphette nu este scrisa in genul Lolita de Nabokov? Au existat foarte multi scriitori care s-au inspirat dupa Nabokov.

O carte captivanta este Mireasma trandafirilor salbatici de Sorina Popescu.

Se poate comanda aici:
http://www.librarie.net/carti/189247/Mireasma-trandafirilor-salbatici

MikuMyuuki spunea...

Eu nu am citit Lolita inca, insa o cumpar in zilele urmatoare si o citesc. :) Din ce am auzit pana acum, s-au mai facut comparatii intre Nymphette si Lolita lui Nabokov.
Pe de alta parte, cred ca Nymphette e o carte foarte buna si vi-o recomand. O sa-i fac in curand o recenzie, pentru ca am citit-o in cateva ore chiar dupa ce am primit-o. :)

Multumesc pentru recomandare:)

Faceți căutări pe acest blog