miercuri, 17 iulie 2013

bucuresti, din nou

Ideile zilei:
- intalniri cu o multime de persoane; care erau sansele sa ma intalnesc cu All, fosta mea colega de banca din I-VIII, practic cea mai buna prietena de atunci ? (chiar e valabila chestia cu "prietenii adevarati sunt cei cu care nu te vezi o luna si atunci cand ii intalnesti, e ca si cum ati fi vorbit ore intregi in fiecare zi") Si care erau sansele sa ma intalnesc cu tipul din cartierul meu, de la doua blocuri distanta, pe care l-am admirat mereu din umbra, adica n-am vorbit cu el niciodata?!
- inscrierea la jurnalism si la litere

Daca ar fi sa o luam pe rand...
............................................................................. v-as spune ca practic eram gata gata sa o iau la fuga imediat ce am intrat in cladirea Facultatii de Jurnalism din Bucuresti (ba chiar i-am zis lu' taica-meo ca nu putem sta la coada aia de...50 de persoane). De ce? Simplu. 90% dintre candidati aratau de parca ar fi fost scosi dintr-o revista de moda de la Paris. Numai blonde inalte, cu pielea fina, si atat de frumoase ca pana si eu m-as fi putut indragosti de ele. O.O Iar tipii... de tipi nici nu mai zic.
Pe de alta parte, m-am mai calmat cand am vazut privelistea. Inscrierile se fac la etajul 6 (daca mi-oi aduce bine aminte:-??) si Bucurestiul se vede divin. Prin urmare, mi-am luat aparatul foto si am facut cateva fotografii. Fotografiile nu-s asa clare, dar o sa le postez diseara pe blog daca reusesc sa-mi conectez laptop-ul la netul soramii.
Ceva mai tarziu, cand am intrat (singura!!!!!) mi s-au inmuiat picioarele si m-am asezat repede in ultima banca intr-o sala unde niste profe (presupun) dadeau explicatii despre cum trebuie completate fisele de inscriere si niste declaratii blah blah blah. Langa mine s-a mai asezat o tipa (la fel de "inalta" ca mine, yeeeeey!!), care era atat de emotionata ca avea lacrimi in ochi. Mi-au trecut instantaneu emotiile si dupa ce mi-am aranjat bine dosarul mi-am concentrat toata atentia catre ea si completarea dosarului ei bine. Mda, realizez ca imi dau dau cu stangul in dreptul, dar era atat de deprimata saraca fata ca nu puteam sa o las asa...

Partea a doua, the best. M-am dus sa ma inscriu la Litere. La intrare, taica-meo a intrebat un tip care dirija (haha) oamenii (exact ca pe masini=]). Tipul se uita la mine: dar tu vrei sa te inscrii? Eu: da. El: tu? nu ai venit sa inscrii pe altcineva? Eu: da, eu. Ma rog, apoi a urmat o conversatie despre caaat de mica par eu, despre faptul ca el crede ca am 15 ani si c-am sarit peste niste ani de liceu etcetc.
Apoi ne ducem la metrou. La metrou, de cine dau? De ALLLLLLL, pe care n-am mai vazut-o de o luna, cand am vazut-o numai cateva minute la mall. Asa de rau imi pare ca ea nu vine in Bucuresti... :( Dar cand ai ambii parinti profesori universitari in Craiova, e cam evident de ce nu ai merge in Bucuresti.... Apoi hop, il vad pe tipul de la blocul vecin... ca de obicei, cu chitara in spate, cu parul de afro, cu blugii lasati si tricoul negru... ayayay, care erau sansele? :X

- Miku

2 comentarii:

Ramona spunea...

Cladirea de la jurnalism arata tot asa naspa sau au renovat-o si ei?
Baai, cred ca il stiu pe tip, l-am vazut si eu o data la metrou la Nicolae Grigorescu.Daca o fi el, dar care sunt sansele sa fie doi la fel?

MikuMyuuki spunea...

Aveau scaune noi:)) In rest... veche.

Faceți căutări pe acest blog